Πολιτική Μηχανική

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ALMANCAX. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ.
    υπνοβάτης
    συμμέτοχος

    Γεια σας, θα πάω στη Γερμανία με οικογενειακή επανένωση. Είμαι πολιτικός μηχανικός με 4 χρόνια εμπειρία. Δεν μιλάω γερμανικά, πώς πρέπει να βρω δουλειά αμέσως μόλις φύγω; Σε πόσους μήνες-χρόνια κάτι επανέρχεται στη σωστή τροχιά;

    χρηματοδότηση leowo
    συμμέτοχος

    Γεια σας, θα πάω στη Γερμανία με οικογενειακή επανένωση. Είμαι πολιτικός μηχανικός με 4 χρόνια εμπειρία. Δεν μιλάω γερμανικά, πώς πρέπει να βρω δουλειά αμέσως μόλις φύγω; Σε πόσους μήνες-χρόνια κάτι επανέρχεται στη σωστή τροχιά;

    Γεια σας,

    Πρώτα απ 'όλα, όταν έρχεστε εδώ με οικογενειακή επανένωση με γερμανικά επιπέδου Α1, το υποχρεωτικό μάθημα ένταξης και γλώσσας που πρέπει να πάτε διαρκεί 6 μήνες. Αλλά φυσικά, αυτό το μάθημα δεν ανοίγει όπως ήρθατε. Υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν το άνοιγμα αυτού του μαθήματος σε 5 μήνες ή 2 μήνες. Ένας Θεός ξέρει πόσο καιρό μπορείς να περιμένεις εξαιτίας της Κορώνας. Δεν το λέω αυτό για να αποθαρρύνω τον ενθουσιασμό σας, μην το παρεξηγείτε. Αν δεν έχεις αγγλικά, δεν γίνεται να εργαστείς ως μηχανικός χωρίς να έχεις γερμανικά τουλάχιστον επιπέδου Β2. Πώς ξέρω? Υπήρχε ένας μεγαλύτερος αδερφός που δούλευε ως μηχανικός στο μάθημα της ένταξης για χρόνια. Ήρθε και στη Γερμανία με τη δουλειά της γυναίκας του (η γυναίκα του ήταν επίσης μηχανικός) με bluecard.

    yenicerixnumx
    συμμέτοχος

    Γεια σας, θα πάω στη Γερμανία με οικογενειακή επανένωση. Είμαι πολιτικός μηχανικός με 4 χρόνια εμπειρία. Δεν μιλάω γερμανικά, πώς πρέπει να βρω δουλειά αμέσως μόλις φύγω; Σε πόσους μήνες-χρόνια κάτι επανέρχεται στη σωστή τροχιά;

    Οι κατασκευές είναι ένα από τα πιο περιζήτητα επαγγέλματα στη Γερμανία. Για αυτό, πρέπει πρώτα να παρέχετε ισοδυναμία.