Μετανάστευση στη Γερμανία

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ALMANCAX. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ.
    Παραγωγός ταινιών
    συμμέτοχος

    Γεια σας παιδιά. Πρώτα απ 'όλα, συγχώρεσέ μου αν έχω ανοίξει το θέμα σε λάθος μέρος ή αν έχω ανοίξει ένα λάθος θέμα. Επειδή δεν είμαι ο τύπος που γράφει σε φόρουμ Διαδικτύου και δεν ξέρω πολλά για κανόνες κ.λπ. , συγχώρεσέ με.

    Είμαι ανώτερος φοιτητής στο Τμήμα Επικοινωνίας του Τμήματος Ραδιοτηλεοπτικού Κινηματογράφου και ο αρραβωνιαστικός μου ζει στη Γερμανία. Σκέφτομαι να εγκατασταθώ εκεί όταν τελειώσω το σχολείο, αλλά επειδή υπάρχουν λίγοι γνώστες γύρω μου που μπορούν να με βοηθήσουν σε αυτά τα θέματα , Ένιωσα την ανάγκη να γράψω εδώ.
    Όταν πηγαίνω εκεί, θέλω να έχω μια δουλειά με τις δυνατότητές μου. Είμαι έτοιμος να παρακολουθήσω κάθε είδους εκπαίδευση που θα την απαιτήσει. Η σκέψη είναι πολύ κουραστική και τα επικαλυπτόμενα γεγονότα έχουν ανατρέψει την ψυχολογία μου.

    Η Τουρκία έχει περάσει λόγω της κατάληψης του πατέρα μου σε διάφορες πόλεις και πολλές και ποικίλες δουλειές που πηγαίνω και ασχολούμαι με το πολυάσχολο oldum.tiyatro προέλευσης είμαι άνθρωπος, ανέλαβα επίσης ένα ντοκιμαντέρ ταινίες για την εμπειρία των ανταποκριτών που εγώ τελευταία Kilis στην τελευταία περίπτωση και έγινα σκηνοθέτης και των δύο παραγωγών, δεν μπορώ να τη μοιραστώ γιατί η ταινία βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας, ελπίζω ότι θα έχω την ευκαιρία να την δείξω στο μέλλον.