Γερμανικά λίστες

> Φόρουμ > Γερμανικά μοτίβα ομιλίας > Γερμανικά λίστες

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ALMANCAX. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ.
    mc45
    συμμέτοχος

    Γεια σας φίλοι!

    Σε αυτήν την ενότητα, ελπίζω ότι οι φίλοι μας που μελετούν γερμανικά θα μοιραστούν τις λέξεις που έχουν ετοιμάσει ή συλλέξει και απομνημονεύσει.

    Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να πω ότι οι λέξεις που θα μοιραστούμε είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, αλλά ας βεβαιωθούμε ότι πρόκειται για αρχείο επέκτασης εγγράφου (MS word).

    Είμαι φοιτητής που σπουδάζει στη διερμηνεία. Αν και η γλώσσα που μιλάει η οικογένειά μου είναι γερμανική, η μητέρα και η θεία μου είναι καθηγητές γερμανικών. Αποφοίτησα από το τμήμα γλωσσών του γυμνασίου. (Αγγλικά) Άρα αυτό που εννοώ είναι ότι; Ως άτομο που είναι πολύ εξοικειωμένο με την ξένη γλώσσα, δυστυχώς συνάντησα μια κακή πραγματικότητα ως αποτέλεσμα της εμπειρίας και των σπουδών που έχω αποκτήσει στη δουλειά μου. Οι πόροι και τα έγγραφα στα γερμανικά είναι λιγοστά. Αλλά δεν πρέπει να το δεχτούμε έτσι. Με αυτό το αποτέλεσμα, αποφάσισα να αναπτύξω γερμανικά αρχεία και πόρους. Θα ήθελα φίλους που έχουν την ευχέρεια να συναντηθούν σε αυτήν την ενότητα. Σε αυτήν την ενότητα, θα δημιουργήσω μια διεύθυνση msn για τους συνεργάτες που θα δημιουργήσω για τον εαυτό μου. Ανυπομονώ για την προσοχή και τις ιδέες των φίλων μου σε αυτήν την ενότητα, τις οποίες θα παρακολουθώ κάθε μέρα.
    Δεν πήρα την προσοχή που περίμενα στον ιστότοπο Almancam.com, ελπίζω να είναι αυτό που θέλω εδώ. Καλή δουλειά σε όλους!

    Βασικό γερμανικό λεξιλόγιο Langenscheidt

    Νομίζω ότι αυτό το βιβλίο θα είναι χρήσιμο για εσάς. Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα, οι λέξεις στο βιβλίο είναι στα Αγγλικά. Οι αγγλόφωνοι είναι τυχεροί σε αυτό το θέμα. Καλή δουλειά!

    https://rapidshare.com/files/165848700/3468494009-Basic_German_Vocabulary.rar