Γερμανική μνήμη μνήμης% 100, μνήμη εκατοντάδων Γερμανικών λέξεων

> Φόρουμ > Μέθοδοι ενεργητικής μάθησης και γερμανικής ανάκτησης λέξεων > Γερμανική μνήμη μνήμης% 100, μνήμη εκατοντάδων Γερμανικών λέξεων

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ALMANCAX. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ.
    strongmist είναι
    συμμέτοχος

    Γεια σας φίλοι
    Σύντομα ήθελα να μοιραστώ τη μέθοδο που σκέφτηκα και εφάρμοσα τον εαυτό μου και πέτυχα 100% επιτυχία.
    Λένε ότι η γλώσσα είναι ξεχασμένη, αλλά για κάποιο λόγο οι άνθρωποι δεν ρωτούν γιατί η μητρική γλώσσα δεν ξεχνά.:)
    Υπάρχουν δύο τύποι μνήμης στους ανθρώπους, η συνεχής αλλά συνεχής, η βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη, μακροπρόθεσμη απομνημόνευση περνά ξανά.
    Πρώτα απ 'όλα, είμαι κάποιος που πήρε τις εξετάσεις Α1 και σχεδιάζω να ξεκινήσω μια ζωή με μια οικογενειακή επανένωση στη Γερμανία, είμαι μηχανικός τροφίμων, κέρδισα 15 πόντους πριν από 89 ημέρες, αλλά η προηγούμενη εξέταση ήταν 54 λόγω της έλλειψης μου λεξιλογίου
    Τέλος πάντων, η ουσία του έργου είναι να βρίσκεις 14 λέξεις κάθε μέρα (π.χ. από βιβλία Α1 Α2 Β1 αντίστοιχα) και να τις γράφεις τακτικά στη μία πλευρά του φορητού μας υπολογιστή και να τις γράφεις στο πίσω μέρος του σημειωματάριου, όπου υπάρχει η λέξη δεν έχει νόημα και να επαναλαμβάνεις τις ίδιες λέξεις κάθε μέρα χωρίς να κοιτάς το νόημα. Θα δημιουργηθεί ένα λεξιλόγιο λέξεων.
    Τώρα έχω περισσότερα από 1000 λεξιλόγια και δεν σκέφτομαι καν το νόημα των λέξεων που επαναλαμβάνω και είναι πολύ εύκολο να το επαναλάβω ... και φυσικά αυτό αντικατοπτρίζεται στο να μιλάμε με λιγότερη από μισή γραμματική, ακόμη και να ακούω και να γράφω. .
    Πιστέψτε με, μέσα σε 2 χρόνια, με μισή ώρα την ημέρα, ένα δοχείο 10000 λέξεων θα ανοίξει πολλές πόρτες για εσάς σε γλώσσα και άλλους τομείς της ζωής σας. Μην σκεφτείτε πώς να επαναλαμβάνετε 10000 λέξεις κάθε μέρα, έχετε πραγματικά μια ταχύτητα που θα εκπλαγείτε όταν ξέρετε ότι πολλές λέξεις ..